»V ta vsakodnevni imaginarij med lučjo in temo presevajo entitete drugega, neizmernega prostora, ki izvorno pripadajo predstavam in pojmovanjem zahodne metafizike ter konstelacijam krščanstva.«
»govorijo o ženskah – kako vera, družba in politika od njih zahtevajo brezpogojno poslušnost in pri tem nad njimi izvajajo nečloveško krutost ter jih spreminjajo v navadne podrejene osebe«
»govorijo o ženskah – kako vera, družba in politika od njih zahtevajo brezpogojno poslušnost in pri tem nad njimi izvajajo nečloveško krutost ter jih spreminjajo v navadne podrejene osebe.«
»So stvari, ki se jih lahko pove, in stvari, ki se jih ne sme povedati. Potem pa je tu še tisto, kar se pove zlahka, in tisto, česar se ne da povedati, kar je neupovedljivo z besedami, ki so na voljo. Slednje skuša Ana Pepelnik uloviti v zbirki To se ne pove.«
»Bruseljski veter se ti zažene v hrbet – tak je ta občutek. Klanec je dobil vozovnico za Evropo: ta zares slovenski roman, tako prežet z lokalnim, bo zdaj lahko preveril, ali se v njem zrcalijo tudi svetovne sile. Ponosna sem nanj, malo se pa tudi grizem zaradi vrtinca, v katerega vleče še mene zraven. No, veter imam rada.«
»Roman je leta 2022 dobil nagrado modra ptica, lani je bil nominiran za kresnika, bralci ga navdušeno prebirajo, precej zanimanja zanj je tudi v tujini. Mednarodna nominacija je poklon avtorici Tini Vrščaj in hkrati priznanje strokovnosti presoje slovenskih žirij za literarne nagrade.«
»Verjamem, da so to vprašanja in problemi, s katerimi se ukvarjata celotna Evropa in svet, ter da bo nominacija povečala zanimanje za knjigo tudi zunaj naših meja.«
»Zapuščanje krajev pomeni tudi izgubo jezika, kulture in korenin. Andreina Trusgnach pa s svojimi pesmimi na to opozarja.«
»Praznik, da skozi glavna vrata vstopajo naši najbolj tlačeni Slovenci v visoko institucijo. In se mi je zdelo prav, in tudi dragoceno, da se to lahko zgodi.«